Schaamteloos

Nog even en ik moet recepten niet meer screenen op ‘pancreasvriendelijkheid’ en dat doet een mens dagdromen. Wanneer ik in stilte zit te zwijmelen, zijn mijn gedachten hoogst waarschijnlijk ergens bij eten. Hoe fantastisch zal het zijn om een restaurant binnen te stappen en eindelijk te kunnen eten waar ik écht zin in heb. Het lijstje met zondes groeit dagelijks en is oneindig:

  • een glas rode wijn in de Minor Swing
  • giouvetsi
  • een quetzal float in de Chocoladebar
  • mosselen met frieten (2 kg bij de Cardis)
  • een paardenoog
  • een duvel (of meer) in de Vooruit
  • sticky toffee pudding mét het uitzonderlijk bolletje ijs
  • een groot stuk pavlova bij Julie’s House voor het winkelen naar kleren (een grotere maat is onafwendbaar) en eentje erna
  • bobotie
  • een geroosterde boterham met een dikke laag mascarpone en een toren aardbeien, zo groot dat je er je mond haast niet rond krijgt
  • een glas prosecco en de suggestie van Aperto Chiuso
  • een stuk chocolade – met speculaas of met daim
  • St Jacobsnoten met pasta en saffraansaus
  • decadent veel ribbekes in den Amadeus
  • stoofvlees met frieten en mayonaise
  • chocolate chip cookies van Mère Poulard met een tas verse chocomelk
  • de 15 paaseitjes met caramel die ik gespaard heb in een hoekje van de snoepkast
  • een frisse pint
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Schaamteloos

  1. roeland De Smedt zegt:

    en mijn mosselen dan?😉

  2. gonda de gols zegt:

    Maak voor mij maar een lijstje in volgorde van wat ik je volgende week mag (en kan) voorschotelen…

  3. Pingback: Schaamteloos – pt.2 | Food first, then morals

Geef een reactie

