Twitter

Ik ben zonet gezwicht voor Twitter. Ik ben niet van plan dat te verantwoorden. Ik blog, dus ik wil gelezen worden. Ik zou kunnen zeggen dat ik het doe om jullie nog sneller op de hoogte te brengen van mijn exploten in de keuken. Misschien ben ik gewoon mediageil.

In elk geval: twitterberichtjes komen rechts op deze pagina. Je kan me altijd ‘volgen’. Da’s naar’t schijnt cool. Oh ja: ik heet daar Sarahfoodfirst.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

4 reacties op Twitter

  1. sis zegt:

    misschien kan je me helpen, heb kerstmenu voor 23 mensen deze kerst, soep, voorgerecht en dessert en aperitiefhapjes zijn al goedgekeurd. Een haalbaar hoofdgerecht nogniet, vorige keer herteragout gedaan, varkensgebraad al meer dan eens, zat in mijn hoofd met coq au vin of kalfsragout.Is dat haalbare keuze???

    • Goeiemorgen Sis! Volgens mij zijn allebei je opties erg haalbaar. Je kan ze een dagje op voorhand maken en dan zijn ze nóg lekkerder! Op die manier heb je tijd genoeg om zelf wat bij je familie te zitten. Da’s tenslotte wel het belangrijkste hé! ‘k Heb ergens ook nog een lekker Nigellarecept voor Rieslingkip. Misschien blog ik dat wel nog deze week, want heb er best zin in.
      In elk geval: geniet van de feesten!

Geef een reactie

