Wannabe terrine

Oh god. Het loopt niet altijd hoe je het wil…

Ik ben helemaal gek op mijn nieuwe kookboek ‘Vegetarisch genieten’ van Miki Duerinck en Kristin Leybaert. Ik ben ook gek op mijn kers(t)verse bakvormen. Voeg daar nog het heerlijke pompoentje bij dat al een tweetal weken verweesd in mijn berging ligt en je krijgt mijn avondmaal van gisteren: terrine met prei en pompoen en een trappistensausje.

Het werd een historische ramp.

Te veel komijn bij de prei.
Kaas vergeten kopen.
Pompoen niet helemaal gaar.
En vooral: de cake viel als een voddenpop uit de bakvorm.
Gelukkig viel de smaak mee.

Conclusie: haast en spoed is zelden goed. Het stond niet voor niets heel mijn lagere schoolcarrière op mijn rapporten…

Dit is een eerlijke blog, je krijgt dus ook de nationale rampen te zien:

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Dit bericht werd geplaatst in Veggie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Wannabe terrine

  1. sis zegt:

    gelukkig viel de smaak mee, mocht het ooit een ster recept worden, dan weer eens plaatsen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Ruth zegt:

    Grappig!! Het ziet er echt vreselijk uit🙂 Maar als ge het gefinetuned hebt, wil ik zeker komen proeven!
    Dikke kissie

  3. Ellen zegt:

    Haha, zal ik ook eens doen volgende keer als er iets mislukt!!

  4. Karla De Gols zegt:

    Dat sausje ziet er wel lekker uit!

Geef een reactie

