Sushi!

Een huisgenoot die ‘agriculture and fishery’ studeert en vertelt over projectjes met algen en afgassing, het is bepaald niet mijn interessegebied… Tot hij zijn zijn liefde voor vissen omzet in hapklare brokjes. Dan ben ik natuurlijk één en al oor.

Deze maaltijd stond klaar toen ik gisteravond de voeten onder tafel schoof.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Dit bericht werd geplaatst in Vis. Bookmark de permalink .

4 reacties op Sushi!

  1. moeder zegt:

    Ja watte, zo mooi…
    Daar was meer dan een kwartiertje werk aan !

  2. Ge moogt gerust zijn. En we hebben dat aan een veel sneller tempo met drie verorberd🙂

  3. Ine zegt:

    Ik wist dat jullie als driezussenhuis super waren, maar blijkbaar is er op dat vlak niet veel veranderd. Als iemand dit voor jullie wil klaarmaken, dan is dat niet zomaar!

  4. Tante Katleen zegt:

    Waaw, als dat even lekker was als het eruit ziet zal ik ook eens asiel moeten aanvragen denk ik!

Geef een reactie

