Hemel en hel

Oh jee, dit wil ik toch even delen.

Ik maakte deze avond de preikoekjes die ik eerder al blogde en daar hoort een lekker sausje bij. Nu had ik deze avond geen zin in koriander en bovendien bleek de peterselie helemaal opgesoupeerd (oeps). Daarom besloot ik de kruiden in het sausje te vervangen door Thaise basilicum en een handvol verse oregano. Man, man, man… Lekker!

Nu wil het toeval dat we na deze veggie dinsdag (courgette/aardappelgratin + salade + preikoekjes met dip) wel een vlezige donderdag verdienen. Op het menu staat zelfgemaakte pitta en believe you me, daar zal dit sausje ook heerlijk bij passen!

Mijn zus doopte het looksausje tot ‘hemel in een potje’. Maar morgen zal het ‘hel uit het mondje’ zijn.

Dit bericht werd geplaatst in Saus. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

