Tomatenfeest

Naar aanleiding van EHEC ga ik een paar kilo tomaten te lijf. Eerst ben ik in paniek geschoten omdat ik zoveel tomaten moest verwerken. Nu heb ik opeens teveel ideeën en te weinig tomaten.

Op het programma:

  • gedroogde tomaten
  • gazpacho (In your face EHEC-bacterie!)
  • gesteriliseerde tomatensaus
  • one-pot tomato stew with pork meatballs and chorizo

Het tomatenavontuur start NU en ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!

Dit bericht werd geplaatst in Groente, Saus. Bookmark de permalink .

2 reacties op Tomatenfeest

  1. Pingback: Gedroogde tomaten | Food first, then morals

  2. Pingback: Gazpacho | Food first, then morals

Geef een reactie

