Zotte zoektermen

Mensen zoeken zich een ongeluk op het wereldwijde web. En zo rolt een mens al eens langs een website waarvan ze dachten dat die het licht zou laten schijnen op hun levensvraag.

Bij deze mijn excuses als u hier geen antwoorden vond. Schenk uzelf een potje koffie, stop een taart in de oven en vergeet die vragen. Oh en moest u echt met vraagtekentjes in uw ogen blijven rondlopen, chocolade is het antwoord op alle vragen. Chocolade. Ik zeg het u.

Zoektermen van de week:
‘teveel tijm in soep’ Toeme toch, ik zou niet weten wat gedaan.
‘synoniem zalmmootjes’ Ook deze zoeker zal van een kale reis teruggekomen zijn, ge moet dat opeten, ge moet daar geen synoniemen voor bedenken.
‘hoe ziet aardpeer eruit’ Mottig ziet dat eruit. Echt mottig. Dat kunt ge hier zien! Maar lekker dat dat is! Ik kijk nu al uit naar een kommetje aardpeersoep ergens aan een brandend haardvuur deze winter.
‘recept pesto napolitana’ Ik maak dat niet zelf klaar! Ik koop dat recht uit het potje in de versmarkt van de colruyt. Opdat ge bij uw volgende bezoek niet zou vervriezen bij het speuren naar die potjes: ze staan naast de olijven!
‘pateekes’ Zou die googelende mens weten dat dat niet het algemene Nederlandse woord is? Dat ge daar wellicht erg weinig zoekresultaten mee behaalt online? Dat ge dat woord alleen kunt gebruiken in een Vlaamse bakkerij? En dat dat alleen daar geweldige resultaten oplevert?

En nu ga ik mij een lat chocolade nemen.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Zotte zoektermen

  1. Ruth zegt:

    Ik zegt het u, ge moet leren spellen🙂

Geef een reactie

