Tijd enzo

Zie ik daar in de nieuwste Schamper de blog toch wel verschijnen, zeker? Behoorlijk confronterend wanneer je al in meer dan een maand niets meer geschreven hebt…

Tijd om nog eens iets neer te pennen. Maar wat? De magistrale puree die mijn lief deze week maakte met wat hij in het groentepakket van het Voedselteam vond? De aardappelkoekjes uit Vegalicious misschien? Dat was heel wat beter dan de ovenschotel met geraspte groenten die uit datzelfde boek gestolen werd. Of zal ik vertellen over de gevulde paprika’s van Jamie? Da’s meteen ook de man die ervoor zorgde dat er hier even geleden een ongelooflijk gehaktbrood uit de oven kwam, wa was da! En daaraan gekoppeld is ook mijn nieuwe gewoonte om bijna alles te serveren met knapperig stokbrood (met zaadjes) en een ongelooflijke salade met de truffelbalsamico die ik hier koop. Ik kan ook lyrische woorden schrijven over de fantastische caffetière die ik cadeau kreeg en waaruit ik nu dagelijks mijn espresso slurp. En dat ondanks de berichtgeving dat ge daarvan enorm agressief kunt worden. Food first…

Als er voorkeuren zijn, lees ik ze graag.
Dan ga ik nu wat tijd distilleren uit de dagen en zie ik u hier binnenkort weer.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Tijd enzo

  1. dewilde monique zegt:

    geef voor mij maar alle recepten van deze blog🙂

  2. Ine zegt:

    Links naar je blog, op papier of virtueel, of niet: zin om te schrijven heb je nodig! En als die er niet is omdat er zoveel andere leuke dingen zijn (of zelfs maar één) dan doen we het wel even zonder je felgesmaakte schrijfsels! Maar mocht de goesting er toch komen: zeer graag!

Geef een reactie

