Nominatie Weekend Blog Awards

Ik denk dat ik stiekem toch een beetje blij ben.

Ik weet natuurlijk wel dat Weekend Knack die ‘Blog Awards’ vooral organiseert om meer hits te krijgen op hun eigen website. Dat het een reclamestunt is, eerder dan een eerbetoon aan  bloggend België. Ik weet dat ik keihard aan het cliché beantwoord (“Mijn mama heeft mij ingeschreven, ik wist van niks!”). Ik weet dat er veel rommel te lezen is op ‘het net’ en dat je dan snel aan 3000 blogs zit waaruit geselecteerd moest worden. Ik weet dat het allemaal snel hier op begint te lijken.

En toch ben ik blij dat mijn schrijfsels eerder bij het koren dan bij het kaf horen. Zoveel fierheid mag een mens toch wel hebben, vind ik.

 

 

Dit bericht werd geplaatst in Volk over de vloer. Bookmark de permalink .

2 reacties op Nominatie Weekend Blog Awards

  1. GRETA DE HERT zegt:

    Toch bravo voor Weekend Knack om het kaf van het koren te scheiden. Voor mij ben je een journalistiek monument. Peter Vandermeersch zou “food for thought” op je blog kunnen vinden.

  2. Notteboom Etienne zegt:

    Wie jou kent, weet al lang dat jij nooit ‘kaf’ op het net zou rondstrooien. Het ‘koren’ daarentegen is verrassend, uitdagend, lekker leesvoer.
    Een schooljuf/-meester zou hier met rode balpen bij noteren: “Doe zo voort, Sarah!”

Geef een reactie

