Weekmenu

Ik laat even weten dat ik nog leef.

De afgelopen weken won mijn rode schoolpen het vaak van mijn houten lepel en begonnen de maaltijden hier vervaarlijk hard op een noodzakelijk kwaad te lijken. Het wordt hoog tijd dat ik die trend een halt toeroep en daar is nu weer tijd voor.

Dus nestelde ik mij deze ochtend vroeg eens niet met schoolwerk aan mijn bureau, maar wel met de heerlijke kookboekjes van de dames Duerinck & Leybaert. Dat leverde het volgende weekmenu op:

ma : balletjes in tomatensaus met puree (veggie en niet-veggie)
di : gegratineerde aardappelen + champies in rode wijn + bulghur + koftaballetjes
woe :  Italiaanse risotto (met seitangehakt van De Goede Zaak)
do : spinazietimbaaltjes + jonge worteltjes met mosterdroomsausje + puree

Betere tijden breken aan.

Dit bericht werd geplaatst in Veggie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Weekmenu

  1. Pingback: Champignons in twee gedaanten | Food first, then morals

Geef een reactie

